Föreningen har en lokal med kök och badrum till medlemmarnas förfogan där nedanstående regler gäller.
- Bokning sker via mejl till styrelsen@apelsinlunden.se. Ange gärna datum och anledning.
- Nyckel lämnas till hyresgästen dagen före det bokade datum och återlämnas vid 12:00 dagen därpå eller annan överenskommen tid.
- Lokalhyran är 300 kr, plus administrativa avgifter, som betalas via avgiftsavin som skickas ut från Nabo.
- Vid skada eller missskötsel debiteras 500 kr i återställningsavgift.
- Lokalen får användas enligt styrelsens trivselsregler vilket innebär att lokalen enbart får användas tills kl 22:00.
OBS: Städning får ej ske efter kl 22:00 eller innan 09:00. Städning ansvaras för av hyresgästen.
- Rökning och husdjur är förbjudna i lokalen
- Portkod får ej lämnas ut till gäster, utan ansvarig får släppa in besökare vid ankomsttiden alternativt att gäster hör av sig till denna via telefon för att bli insläppta.
- Vid användning av lokalen måste detta informeras till de boende i huset via lapp i porten minst en vecka innan.